12.08.2004, 11:03
@hunter1
hast recht hunter:daumen:
da ist mir ein Fehler unterlaufen.
aber dieser Absturz ist aktuel:
Ich denke auch dass es zu erwarten war dass die Verluste auf irakischer Seite
höher ausfallen würden als auf amerikanischer. Aber ich finde auch dass die
Übertreibungen der amis etwas ins masslose schreiten, wenn sie angaben machen wie diese hier:
[quote]Six days of fighting between Marines and members of Sadr's Mehdi Army in the Shiite holy city of Najaf has seen more than 360 militiamen and five Americans killed, according to the U.S. military.[quote/]
meiner Meinung nach sehr unglaubwürdig:pillepalle:
hast recht hunter:daumen:
da ist mir ein Fehler unterlaufen.
aber dieser Absturz ist aktuel:
Zitat:Chopper crash kills 2 Marineshttp://www.cnn.com/2004/WORLD/meast/08/1...index.html
Two U.S. Marines died late Wednesday when a CH-53 helicopter crashed in al Anbar province, west of Baghdad, the Coalition Press Information Center said. Three others were injured.
According to CPIC, the aircraft went down around 10:15 p.m. (2:15 p.m. EDT) while "flying in support of security and stabilization operations" in the sprawling, restive region that includes Falluja -- a stronghold for the Iraqi resistance.
The cause of the accident is under investigation, but no enemy fire was observed in the area of the helicopter....
Ich denke auch dass es zu erwarten war dass die Verluste auf irakischer Seite
höher ausfallen würden als auf amerikanischer. Aber ich finde auch dass die
Übertreibungen der amis etwas ins masslose schreiten, wenn sie angaben machen wie diese hier:
[quote]Six days of fighting between Marines and members of Sadr's Mehdi Army in the Shiite holy city of Najaf has seen more than 360 militiamen and five Americans killed, according to the U.S. military.[quote/]
meiner Meinung nach sehr unglaubwürdig:pillepalle: