10.10.2014, 13:26
Apropos Herkunft der ISIS Waffen:
Katar ist eine wichtige Basis des US Centcom. Ich rege in diesem Forum schon länger an, Katar inkl. der darauf befindlichen US Einrichtungen im Sinne des Völkerrechts zu renaturieren. Hätte ich die Zügel in der Hand gehabt, wäre Syrien längst befriedet, die zweifelhaften Ambitionen Saudi Arabiens und Katars beendet, das zivile Atomprogramm des Iran zerstört, der Benzinpreis bei zukunftsweisenden 8Euro pro Liter, die USA in der Rezession und ISIS hätte nie den Hauch einer Chance gehabt.
Zitat:ISIL uses Qatar-linked arms: Evidence hint<!-- m --><a class="postlink" href="http://presstv.com/detail/2014/10/10/381687/isil-uses-qatarlinked-arms-evidence-hint/">http://presstv.com/detail/2014/10/10/38 ... ence-hint/</a><!-- m -->
Fri Oct 10, 2014 6:5AM GMT
Evidence suggests that weaponry, supplied by Qatar to insurgents in Syria, have ended up in the hands of ISIL Takfiri militants.
Image grabs from video footage have surfaced, showing a militant with a Chinese FN-6 man-portable air-defense system and what appears to be an Mi-17 Iraqi helicopter.
The Iraqi Ministry of Defense has confirmed that an Mi-35m was shot down near Baiji in the Salah-al-Din province on October 3.
The Qatar government supplied two shipments of Chinese-made FN-6 to militants in Syria.
The Persian Gulf monarchy has also been accused of sponsoring the ISIL terrorist group.
A 2013 New York Times article wrote, “At least several dozens (and perhaps many more) portable anti-aircraft missiles are known to have found their way to rebel possession….”
...
Katar ist eine wichtige Basis des US Centcom. Ich rege in diesem Forum schon länger an, Katar inkl. der darauf befindlichen US Einrichtungen im Sinne des Völkerrechts zu renaturieren. Hätte ich die Zügel in der Hand gehabt, wäre Syrien längst befriedet, die zweifelhaften Ambitionen Saudi Arabiens und Katars beendet, das zivile Atomprogramm des Iran zerstört, der Benzinpreis bei zukunftsweisenden 8Euro pro Liter, die USA in der Rezession und ISIS hätte nie den Hauch einer Chance gehabt.